Продавець Інтернет-магазин "Коламбус" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1681 відгук
+380 (97) 946-63-40
+380 (63) 757-23-46
Острог, Україна
Інтернет-магазин "Коламбус"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення/обмін товару проводиться покупцем через послугу Нової Пошти "Легке повернення", при якому перевізник повертає товар безкоштовно. Якщо Ви відправляєте по-іншому, відповідно вартість послуг перевізника оплачуєте САМОСТІЙНО. Повернення/обміну підлягають тільки ті товари, які відповідають наступним критеріям: 1. Товар, не був у вживанні і жодним чином не використовувався. 2. Товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент купівлі і передачі користувачеві (у справному технічному стані, без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів). 3. Повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки (включаючи ярлики і пломби). Повернення/обмін буде відмовлено, якщо: 1. Порушена збереження гарантійних пломб. 2. На товар присутні механічні або інші пошкодження. 3. Були здійснені несанкціоновані розтин або ремонт третіми особами, або самим користувачем. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). Всі товари, які входять у цей перелік, повернення/обміну не підлягають! Перевіряйте товари на цілісність упаковки, комплектацію і відсутність зовнішніх ушкоджень на місці - у відділенні служби доставки у Вашому місті. Якщо Ви виявили які-небудь пошкодження при перевезенні, вимагайте від представників служби доставки скласти акт з зазначенням зовнішніх ознак пошкодження товару, а також повідомте про це нам. Якщо товар отримано і покинув межі відділення транспортної компанії, це означає, що покупець оглянув товар і ніяких видимих дефектів не виявив. Претензії у таких випадках не приймаються.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner